Bine ati venit la GoOrto. Va oferim produse ortodontice la calitate superioara.

Termeni si conditii

Magazinul online GOORTO.RO este administrat de compania GOORTO S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului cu sediul social în Iași, România.

Prin utilizarea site-ului GOORTO.RO, vizitatorul sau după caz, cumparatorul iși exprimă acordul fata de Termenii și Condițiile descrise mai jos.

➙Prin crearea unui cont sau/și plasarea unei comenzi, Cumparatorul își exprimă acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de e-mail furnizată, înțelegând faptul că în urma relației contractuale dintre părți, Vânzătorul poate utiliza astfel adresa de e-mail furnizată ca informație privind cumpăratorul.

➙În momentul plasării unei comenzi în magazinul online GOORTO.RO, Cumpărătorul, își exprimă acordul cu privire la înregistrarea unui cont pe adresa de e-mail specificată în campul special destinat generării contului și cu privire la metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului si/sau telefonic cu privire la comanda plasată și la viitoarele campanii, reduceri, oferte și evenimente organizate de Vânzător.

➙În momentul creării unui cont în cadrul magazinului online GOORTO.RO, Cumpărătorul își exprimă acordul cu privire la metodele de comunicare specifice, respectiv e-mail/telefon, cu privire la viitoarele comenzi pe care le va plasa prin intermediul contului și la viitoarele campanii, reduceri, oferte și evenimente organizate de Vânzător.

➙Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepția unui email automat care atestă doar plasarea comenzii, Cumparatorul înțelegând faptul că simpla confirmare automată a comenzii imediat după plasare, nu generează obligații contractuale în sarcina GOORTO.RO.

GOORTO.RO nu își asumă răspunderea pentru eventualele erori de afișare apărute pe site, pentru elementele de grafică afișate pe site ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi vizualizate, precum nici pentru buna funcționare a surselor externe de conținut către care se face trimitere în materialele prezentate pe site, nefiind în nici un fel implicată în gestionarea acestora.

Procesarea și confirmarea comenzilor

➙Vânzătorul va verifica comanda urmând să îi comunice Cumparatorului rezultatul verificarii. Transmiterea prin email sau telefonic, de către Vânzător a notificarii de livrare/a confirmării livrării către Cumpărător, fără a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumpărătorului, constituie momentul încheierii comenzii.

➙Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea.

➙Cumpărătorul poate anula o comandă contactând Vânzătorul, utilizând informațiile din secțiunea „Contact” înainte de a primi mesajul de notificare a livrării, prin transmiterea unui email către contact@goorto.ro. De asemenea, cumpărătorul poate anula direct o comandă prin intermediul contului sau în termen de maxim 1 h de la plasarea comenzii. În ambele cazuri, anularea comenzii poate opera doar în cazul în care aceasta nu are deja status „finalizat”.

➙Cumpărătorul poate returna produsul/produsele respectând procedura descrisă în cadrul secțiunii “Returnarea produselor””.

Facturarea Comenzilor

➙Fiecare comandă confirmată specifică produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislația în vigoare.

Prețurile și informațiile despre produs

➙Prețurile prezentate în cadrul magazinului online GOORTO.RO nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului, la momentul finalizării comenzii sau după caz, în cadrul diverselor campanii limitate în timp organizate de Vânzător.

Vanzătorul și furnizorii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă a vizitatorilor/cumpărătorilor.

➙Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online GOORTO.RO cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate, respectiv produsul livrat poate avea o culoare diferită față de cea prezentată pe site.

Plata

➙Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifică acest lucru pe pagina produsului, la momentul finalizarii comenzii sau după caz, în cadrul diverselor campanii limitate în timp organizate de Vânzător.

➙Modalitatea de plată acceptată la moment este:

  • Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vânzătorului

➙Cumpărătorii vor fi informați via e-mail sau prin informație directa pe site-ul GOORTO.RO atunci când modalitățile de plată vor fi schimbate.

Livrarea comenzilor

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul României, respectand termenele de livrare stabilite în momentul acceptării comenzii.

➙Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective, disponibil în formă integrală pe site-ul www.goorto.ro.

Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factură fiscală, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator.

Cumpărătorul trebuie sa notifice prin email la contact@goorto.rosau telefonic , absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se comunicate.

➙În cazurile în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpăratorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat Vânzătorului, care va anula comanda Cumpărătorul. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrari.

➙Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. Dacă termenul nou de livrare depășește 90 de zile calendaristice, modificarea termenului este supusă acceptării de către Cumpărător, urmând ca în cazul în care acesta nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulata.

➙Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. Dacă în 24 de ore nu se vor corecta datele și nu se va stabili un nou termen de livrare, Vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. Dacă în 24 de ore nu se vor corecta datele și nu se va stabili un nou termen de livrare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda.

➙Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător) și a efectuării integrale a plății aferente. Vânzătorul nu va autoriza curierul sa permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.

➙În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepția lor și să semnaleze acest incident imediat, nu mai tarziu de 24 de ore de la refuzul recepției prin e-mail la contact@goorto.ro. Orice reclamație ulterioară cu privire la acest aspect este nulă și nu poate fi luată în considerare.

Garanție

➙Produsele cumpărate prin intermediul GOORTO.RO sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului.

➙Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizeaza altfel în certificatul de garanție comercială.

➙Cumpărătorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea și utilizarea produselor, conform instrucțiunilor prevăzute în documentația furnizată de producător/importator, Vanzatorul oferind garanție doar pentru deficiențe de producție sau în caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau după caz, în documentația specifică.

➙Pentru mai multe informații privind returnarea produselor în cazul invocării conformității produselor, consultați secțiunea „Returnarea produselor”. În cazul solicitărilor nejustificate a garantiei, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.

Returnarea produselor

➙Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

➙Nu se acceptă returul produselor de îngrijire personală dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

➙Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente, împreuna cu o copie după factură și Certificatul de garanție în original. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare (zgârieturi, lovituri), de uzură sau de consum și vor fi verificate în service pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezintă seriile șterse complet sau parțial, urmele unor socuri electrice. În caz contrar, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea de vandabilitate. Rambursarea integrala a valorii produsului se va face către Cumpărător în termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de către Vânzător a notificării/

➙Cumparatorul poate solicita returnarea produselor achiziționate din magazinul online GOORTO.RO în următoarele situații:

  • Produsele sunt neconforme cu specificațiile de pe site
  • Produsele s-au livrat eronat de către Vanzator. În cazul livrării unui alt produs sau în alta cantitate, trebuie să semnalați incidentul Vanzatorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii
  • Produsele se dovedesc nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor (două zile lucrătoare).

➙Indiferent de situație, procedura de returnare a produselor presupune înștiințarea Vânzătorului înaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care să descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail contact@goorto.ro.

La trimiterea coletului:

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, însoțite de toate accesoriile și documentele primite la livrarea produselor.

  • Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.
  • Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător pe adresa punctului de lucru din Iași, Str. Silvestru nr 2, Bl L4-5, Etj 6, Ap 66
  • În cazul în care se confirmă lipsa de conformitate a produsului, Cumpărătorul poate opta pentru rambursarea integrală a contravalorii sau pentru înlocuirea cu un alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferența de preț, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partială corespunzătoare. Toate costurile de retur și transport vor fi suportate de Vânzător
  • Nu se accepta returul produselor de Ingrijire personala daca au desigilate

Protectia datelor

Acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice în conformitate cu Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic:

-Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de e-mail furnizată la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.

-Cumpărătorul are posibilitatea să modifice oricând informațiile furnizate și să filtreze mesajele pe care dorește să le primească din partea Vânzătorului, prin accesarea secțiunii online “Contul meu” și logarea în contul personal.

Drepturile de proprietate intelectuală

Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în calitate de client al GOORTO SRL, se realizează în conformitate cu dispozițiile legale privind protecția datelor cu caracter personal aplicabile raporturilor între profesionisti.

-GOORTO.RO se obligă la respectarea principiilor prevăzute de legislația aplicabilă protectiei datelor cu caracter personal. Datele care fac obiectul prelucrării se pot referi la: date ale reprezentanților părților, respectiv nume și prenume, adresa de e-mail, date de contact pentru identificarea unei persoane la livrare etc.

-Prelucrarea nu poate fi extinsă la alte scopuri, cu excepția cazului în care părțile convin în mod expres sau există o obligație legală care dă dreptul oricărei părți să prelucreze datele.

-GOORTO.RO se obligă să preîntâmpine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvată, accesul neautorizat, dezvăluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.

➙Drepturile de proprietate intelectuala

-Numele magazinului online și însemnele grafice sunt mărci înregistrate în proprietatea S.C. GOORTO S.R.L. și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului/titularului.

-Comunicările oricăror informații sau date sub formă de mesaj, text, imagine, fișier audio și/sau video sau orice alt tip de material, indiferent de modalitatea de publicare sau transmitere a acestora (public sau individual), de către orice persoană fizică sau juridică, alta decât GOORTO SRL se realizează pe răspunderea exclusivă a persoanei care este sursa acestor materiale, GOORTO SRL nefiind în nici un fel răspunzător de conținutul sau modalitatea de publicare a acestor comunicări.

-Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

[instagram-feed cols=6]