Bine ati venit la GoOrto. Va oferim produse ortodontice la calitate superioara.

Returnarea produselor

➙Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

➙Nu se acceptă returul produselor de îngrijire personală dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

➙Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente, împreuna cu o copie după factură și Certificatul de garanție în original. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare (zgârieturi, lovituri), de uzură sau de consum și vor fi verificate în service pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezintă seriile șterse complet sau parțial, urmele unor socuri electrice. În caz contrar, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea de vandabilitate. Rambursarea integrala a valorii produsului se va face către Cumpărător în termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de către Vânzător a notificării/

➙Cumparatorul poate solicita returnarea produselor achiziționate din magazinul online GOORTO.RO în următoarele situații:

  • Produsele sunt neconforme cu specificațiile de pe site
  • Produsele s-au livrat eronat de către Vanzator. În cazul livrării unui alt produs sau în alta cantitate, trebuie să semnalați incidentul Vanzatorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii
  • Produsele se dovedesc nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor (două zile lucrătoare).

➙Indiferent de situație, procedura de returnare a produselor presupune înștiințarea Vânzătorului înaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care să descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail contact@goorto.ro.

La trimiterea coletului:

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, însoțite de toate accesoriile și documentele primite la livrarea produselor.

  • Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora.
  • Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător pe adresa punctului de lucru din Iași, Str. Silvestru nr 2, Bl L4-5, Etj 6, Ap 66
  • În cazul în care se confirmă lipsa de conformitate a produsului, Cumpărătorul poate opta pentru rambursarea integrală a contravalorii sau pentru înlocuirea cu un alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferența de preț, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partială corespunzătoare. Toate costurile de retur și transport vor fi suportate de Vânzător
  • Nu se accepta returul produselor de Ingrijire personala daca au desigilate
[instagram-feed cols=6]