Livrarea comenzilor
➙
Vânzătorul se obligă să expedieze
Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul României, respectand termenele de livrare stabilite în momentul acceptării comenzii.
➙Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective, disponibil în formă integrală pe site-ul
www.goorto.ro.
➙
Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și va transmite următoarele documente însoțitoare: factură fiscală, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator.
➙
Cumpărătorul trebuie sa notifice prin email la
contact@goorto.rosau telefonic , absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se comunicate.
➙În cazurile în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpăratorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi încheiată, coletul va fi returnat Vânzătorului, care va anula comanda Cumpărătorul. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrari.
➙Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate,
Vânzătorul va anunța
Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. Dacă termenul nou de livrare depășește 90 de zile calendaristice, modificarea termenului este supusă acceptării de către Cumpărător, urmând ca în cazul în care acesta nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulata.
➙Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către
Cumpărător sunt eronate sau incomplete,
Vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. Dacă în 24 de ore nu se vor corecta datele și nu se va stabili un nou termen de livrare,
Vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. Dacă în 24 de ore nu se vor corecta datele și nu se va stabili un nou termen de livrare,
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda.
➙Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător) și a efectuării integrale a plății aferente. Vânzătorul nu va autoriza curierul sa permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.
➙În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepția lor și să semnaleze acest incident imediat, nu mai tarziu de 24 de ore de la refuzul recepției prin e-mail la
contact@goorto.ro. Orice reclamație ulterioară cu privire la acest aspect este nulă și nu poate fi luată în considerare.